2 Mart 2011 Çarşamba

Prodüktörün günlüğü part II

Uçaklar ayarlandıktan sonra tabiki en önemli konu konaklama. Burada sırayla hareket etmekte fayda var. En yakın tarihte olan yer yani bizim için Singapur ilk hedefimdi.

Öncelikle bir liste çıkardım, nerelerde çekim yaparsak bizim için en iyi sonucu alırız diye, sonrasında belirlediğim yerlerin internet sayfalarından bu bilginin orada yer almaması durumda telefonla pazarlama ya da halka ilişkiler bölümleriyle irtibata geçtim. Geçen sene bugünlerde bu işi yaparken çok daha fazla açıklama yapmak durumunda kalıyordum çünkü o güne kadar yapılmış herhangi bir işimiz yoktu. Bu sefer en azından kendimizi referans olarak gösterebileceğimiz güçlü bir işimiz var diye düşünüyordum düşünmesine ama işler elbette zordu. Özellikle konu asya olunca insanın burnundan getiriyorlar.

Ilk durak olan Singapur'a ilişkin yaklaşık 10 otel ile görüşmüş durumdayım ama halen olumlu cevap alabilmiş değilim. Şu ana kadar 7 olumsuz cevap aldım, bir yer daha detaylı bilgi istedi,ki bu iyiye işaret diğer iki yerden ise halen cevap alabilmiş değilim. Ben bu süre sarfında bir sonuca varabilir ve bir sonraki durak olan Kuala Lumpur'a yönelirim diye düşünmüştüm ama hal böyle olunca bir haftanın sonunda yani bugün itibariyle KL içinde çalışmalara başladım. Yarın KL'de belirlediğim yerlere mailler atmaya başlıyorum(iki tanesine attım bile :)

Hemen sonrasında sırasıyla Hong Kong, Phuket ve Bali var ( Bangkok'la yazıştım ve çözdüm bu arada) Tüm buralardan otel belirlemem ve yazışma, araşma işlemlerine girişmem gerekiyor. Oteller büyüdükçe şansım artıyor. Ne kadar çok oda var ise o kadar şansım var. Gerçi Singapur'da 2500 odalık yeni bir otel olan Marina Sands Bay bize hayır demış olsa da işin aslı bu.

Otelleri çalışırken şehir de ögreniliyor elbette. Singapur'daki çekim planımız hazır gibi. Burada en uzun zamanı Universal Studios'un içinde bulunduğu Resort çekecektir.


Part III'de saldırıya devam var ve biraz daha detaylı olarak ön planlama konusa değineceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder